پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226614
ثبت‌نام آزمون استخدامي آموزش و پرورش از فردا شروع مي شود
تاریخ انتشار : 1395/07/17 10:35:48
نمایش : 1053
آموزش‌وپرورش براي جذب ۱۰ هزار نيروي انساني اقدام به برگزاري آزمون استخدامي مي‌کند و ثبت‌نام براي شرکت در آزمون استخدامي وزارت آموزش‌وپرورش از فردا (يکشنبه ۱۸ مهر ) آغاز مي‌شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آموزش و پرورش در سال 95 از طريق سومين آزمون استخدامي دستگاه‌هاي اجرايي اقدام به جذب 10 هزار نيروي انساني مي‌کند.

ثبت‌‌نام براي جذب نيروي پيماني در وزارت آموزش‌وپرورش از روز يکشنبه 18 مهر تا روز شنبه 24 مهر از طريق پايگاه سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org  آغاز خواهد شد. متقاضيان براي کسب اطلاعات و جزييات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهاي استخدام به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شرکت در آزمون مذکور که از روز يکشنبه 18 مهر بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش قرار داده خواهد شد، مراجعه کنند.

طبق اعلام وزارت آموزش‌وپرورش، تعداد 4007 نفر زن و 5هزار و 993 مرد جذب مي‌شود، براساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگيان پذيرفته‌شدگان ملزم به گذراندن دوره يک‌ساله در دانشگاه فرهنگيان و شهيد رجايي هستند.

پذيرفته شدگان آزمون استخدامي  مکلفند در آزمون جامعي که در پايان دوره آزموشي يک‌ساله برگزار مي‌شود شرکت کرده و گواهي موفقيت در آزمون را کسب کنند. بعد از انتشار آگهي از طريق سازمان سنجش کشور از 17 مهر 95 نسبت به ثبت‌نام کند. 21 آبان ماه سال جاري  آزمون برگزار مي‌شود.

داوطلباني که قبلاً در سومين آزمون استخدامي متمرکز دستگاه‌هاي اجرايي کشور و دانشگاه‌هاي علوم پزشکي وزارت بهداشت، ثبت‌نام نکرده‌اند با توجه به شرايط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي يا تغيير آزمون خود از ثبت‌نام قبلي به ثبت‌نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام کنند.

با توجه به اينکه آزمونهاي مذکور همزمان برگزار خواهد شد لذا امکان ثبت‌نام داوطلبان همزمان براي هر دو آزمون ممکن نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در يکي از آزمونهاي مذکور خواهند بود.

ثبت‌نام در آزمونهاي استخدامي دستگاههاي اجرايي کشور و دانشگاههاي علوم پزشکي تا پايان روز شنبه 17 مهر خواهد بود و قابل تمديد نيست.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html